Regulamin

Właścicielem sklepu e-chinczyk.pl jest :


PROFESSIONAL INTERNET DISTRIBUTION
F.P.H.U. PROFI ID, Maciej Magiera
Jawornik 183, 38-114 Niebylec
NIP: 819-161-81-45

POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż wysyłkową towarów za pośrednictwem Internetu.


2.  Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów w magazynie.

 

3. Hurtownia e-chinczyk.pl realizuje zamówienia tylko na terytorium Polski.

 

4. Zamówienia od klientów są przyjmowane przez stronę internetową
e-chinczyk.pl przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę; zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 12.00, w soboty, w niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.

 

5. W celu złożenia zamówienia Klient musi dokonać:

  • wyboru zamawianych towarów lub usług,
  • wyboru sposobu dostawy oraz adresu dostawy wraz z numerem  telefonu komórkowego,
  • danych do wystawienia faktury.

 

6. W przypadku niedostępności towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców sklepu lub z innych przyczyn i braku możliwości realizacji zamówienia klienta, sklep zawiadomi o tym fakcie klienta najpóźniej w terminie 48 godzin.

 

7. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem w magazynie, u dostawców sklepu lub z innych przyczyn uniemożliwiających realizację zamówienia w czasie przewidzianym w tym zamówieniu (np. opóźnienie dostaw przez dostawców sklepu), klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji. Klient ma następujące możliwości:

  • częściowa realizacja – wybór przez klienta tej możliwości powoduje zrealizowanie zamówienia dotyczącego wyłącznie dostępnych towarów, sklep zostaje zwolniony z obowiązku realizacji zamówienia na towary niedostępne,
  • anulowanie całości zamówienia – wybór przez klienta tej możliwości powoduje zwolnienie sklepu z obowiązku realizacji zamówienia.

 

8. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży w magazynie sklepu lub u jego dostawców.

 

9. Koszt transportu ustalany jest według stawek prezentowanych w tabeli z zakładki "Koszty i sposoby dostawy" lub indywidualnie, w przypadku większego zamówienia, albo przesyłki o nietypowych gabarytach. Koszty transportu w tej sytuacji są ustalane indywidualnie.

 

10. Dostawa zamówionego towaru zwykle następuje w ciągu 2-7 dni roboczych od daty zamówienia. W momencie odbioru towaru kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki z zamówieniem lub uszkodzeniem towaru, kupujący powinien w obecności przewoźnika spisać protokół reklamacyjny oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie sprzedającego. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem kupującego na liście przewozowym.

 

11. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przekazania zamówienia do realizacji. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny na numer telefonu, który znajduje się w zakładce „KONTAKT” (nie odczytujemy wiadomości SMS).

 

12. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym na stronie oznacza, że klient zapoznał się z regulaminem i akceptuje Regulamin w całości.

 

13. Wszystkie ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu:

  •  podawane są w złotych polskich (PLN),
  •  nie zawierają podatku VAT,
  •  nie zawierają informacji dotyczących kosztów dostawy.

 

14. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.

 

15. Za towar można zapłacić:

  • „za pobraniem” kurierowi w momencie odbierania przesyłki,
  • "przedpłata przelewem" na konto firmowe, które zostanie wskazane na fakturze pro forma przesłanej mailem klientowi po skompletowaniu zamówienia. W przypadku "przedpłata przelewem" przesyłkę wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu środków na koncie firmowym. W tytule przelewu należy wpisać numer faktury, której ten przelew dotyczy.    

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

16. Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy, klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową, czyli:

  • zwrot pieniędzy za uszkodzony towar
  • wymiana towaru na wolny od wad, jeśli towar jest dostępny.

Wadliwy lub uszkodzony towar należy odesłać na adres: 

Profi ID Maciej Magiera

Babica 421a, 38-120 Czudec.

Przed odesłaniem towaru należy zgłosić reklamację drogą mailową:

sklep@e-chinczyk.pl

 

17. W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi  przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 14 dni od daty doręczenia towaru.

 

18. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

 

19. Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sklep zwraca koszty odsyłki za najtańszą z dostępnych form dostawy jakimi można zwrócić reklamowany towar.

 

20. W przypadku rezygnacji z zakupów towarów klient odsyła towar do sklepu w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru na własny koszt.

 

21. W przypadku nie odebrania paczki koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. 

 

22. Sklep dokonuje zwrotu należności za zwrócony towar.

 

23. Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy jest możliwy, jeśli towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne (nie mogą być pozbawione zawieszek, metek, opakowań). Produkty kosmetyczne oraz inne towary, które ze względów higienicznych powinny być oryginalnie opakowane muszą być zwrócone w nienaruszonym opakowaniu. Pozostałe towary powinny być zwrócone w stanie niepogorszonym, po zapoznaniu się z nimi przez klienta w sposób zwyczajowo przyjęty przy danym towarze.

 

24. Składając zamówienie w sklepie, klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych administrowanych przez sprzedającego oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy.

 

25. Administratorem danych osobowych przekazanych przez kupującego podczas korzystania ze sklepu jest sprzedawca.

 

26. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody dane osobowe będą przetwarzane przez sklep w celu informowania klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w sklepie.