Regulamin

Właścicielem sklepu e-chinczyk.pl jest :


PROFESSIONAL INTERNET DISTRIBUTION
F.P.H.U. PROFI ID, Maciej Magiera
Jawornik 183, 38-114 Niebylec
NIP: 819-161-81-45


Za wysyłkę KURIEREM PŁACISZ TYLKO RAZ - JEDNĄ STAŁĄ KWOTĘ bez względu na ilość zakupionych sztuk - NIE DOLICZAMY ŻADNYCH DOPŁAT.
Koszt przesyłki pobraniowej - ZAWSZE W JEDNEJ CENIE - bez względu na ilość.
Pocztą Polską przesyłkami listowymi wysyłamy maksymalnie tyle sztuk daną formą, ile zapisano w cenniku dostawy. Kurierem - bez limitu - w jednej cenie.
W przypadku zakupu większej ilości sztuk - WYSYŁKA TYLKO KURIEREM.
Wszelkie informacje na temat wybranych wzorów/kolorów prosimy podawać w zamówieniu lub mailem do 1 godziny po zakupie podając numer zamówienia.
Prosimy nie wpisywać tych informacji we wpłatach, ponieważ łatwo jest je przeoczyć i są do tego inne wyznaczone miejsca. W przypadku niezauważenia przez nas takiej informacji w tytule przelewu, reklamacje na wzór/kolor nie będą brane pod uwagę.

Przesyłki kurierskie i pocztowe wysyłamy na drugi dzień roboczy po zaksięgowaniu przez nas wpłaty lub odczytaniu informacji o przesyłce pobraniowej. Wpłaty księgujemy każdego dnia roboczego od rana do godz. 11:00. Przesyłki kurierskie opłacone przez płatności expressowe do tej godziny, lub zgłoszone do pobrania, WYCHODZĄ JESZCZE W TEN SAM DZIEŃ!

W koszty przesyłki wliczone są : podatek VAT, koszty opakowania, pakowania oraz transportu.

Komunikując się z nami zawsze podawaj swój numer zamówienia  jest on niezbędny w celu identyfikacji, w przypadku braku takiej informacji w tytule przelewu - wysyłka towaru może się opóźnić.

Preferujemy kontakt e-mailowy i staramy się odpowiadać najpóźniej do 24h od ich otrzymania - w dni robocze. W dni ustawowo wolne od pracy - odpoczywamy.

 W godzinach pracy dostępna jest również infolinia. Z racji, że linia bywa przeciążona, warto próbować kilka razy. Nie czytamy SMS-ów i nie odpowiadamy na nie. W przypadku informacji przekazywanych sms-owo mogą one nie  zostać wzięte pod uwagę, za co nie ponosimy odpowiedzialności.

  • W przypadku finalizacji transakcji poprzez PRZEDPŁATĘ NA KONTO bankowe, prosimy o dokładne sprawdzenie kwoty  przelewu. 
     
  • Na aukcjach gdzie możliwy jest wybór wzorów lub kolorów przedmiotów, liczba określonych wzorów jest ograniczona. Oczywiście przychylamy się do próśb kupujących zawsze gdy posiadamy wybrany wzór/kolor na magazynie. W przypadku braku informacji lub braku na magazynie - wysyłka losowa.
     
  • W sporadycznych przypadkach zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia przesyłki o 1-2 dni z powodu urlopów, chorób pracowników lub innych zdarzeń losowych, ale zdarza się to niezmiernie rzadko. 
     
  • JEŚLI NIE DOTRZE DO CIEBIE PRZESYŁKA POCZTOWA, prosimy powiadom nas o tym. Po 14 dniach od daty wysłania, jeśli przesyłka do nas nie powróci, wysyłamy ją ponownie i składamy reklamacje na poczcie. 
     
  • Do każdego zakupu dodajemy PARAGON FISKALNY lub na życzenie klienta f-rę VAT. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu, gdyż może on być potrzebny w przypadku zwrotu reklamacji. 
  • Kupując u nas można być pewnym, że zostaną Państwo profesjonalnie obsłużeni i z satysfakcją będą Państwo pamiętać o transakcjach z nami. ZAPRASZAMY!
 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

Reklamacje prosimy kierować pod adres:
FPHU PROFI ID,
Maciej Magiera,
Baryczka 172,
38-115 Połomia


1. Szczegóły zwrotów w ramach odstąpienia od umowy jak i reklamacji znajdują się na stronie - prawo do odstąpienia od umowy.

- Przy sprzedaży na f-rę VAT przedsiębiorstwom niebędącym konsumentami, udzielamy siedmiodniowej rękojmi. Zwroty i reklamacje w późniejszym terminie nie będą możliwe.

2.W przypadku otrzymania uszkodzonego towaru prosimy o pilny kontakt mailowy! Po otrzymaniu takiej informacji podejmiemy decyzję o sposobie reklamacji. Są to procedury, które minimalizują koszty odesłania, oraz ewentualną pomoc techniczną w uruchomieniu, programowaniu, lub montażu artykułów. Jest to niezmiernie ważne ponieważ, niekiedy drobne szczegóły stoją na przeszkodzie aby towar działał poprawnie, a my jesteśmy po to by pomagać ;) W przypadku gdy niezbędne jest odesłanie przedmiotu poinformujemy Państwa o tym.

3.Jeśli nie zastosują się Państwo do procedury reklamacyjnej i odeślą nam towar sprawny, lub uszkodzony z winy kupującego, będziemy prosić o ponowną wpłatę kosztów odesłania do Państwa towaru.

4.W przypadku nie odebrania paczki czy listu poleconego, ponosimy koszt jego przesyłki zwrotnej. Jeśli przesyłka nie została odebrana z winy kupującego, prosimy o ponowna wpłatę za koszty wysyłki, aby móc wysłać towar ponownie. 

5. Prosimy o nieprzysyłanie zwrotów za pobraniem.

6. Wszystkie okoliczności, których nie uregulowano w tym regulaminie, rozstrzygane będą na podstawie ogólnie przyjętych zasad prawa i dobrych obyczajów. ;)